Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Selasa, 21 September 2010

Kembali Mencoret...Suka Duka Harapan.

=Kembali Mencoret=
Setelah hampir dua minggu lebih ak menghentikan coretan dlm blog nie,hari ini aku kembali mencoret..mencoret untuk sebuah kebaikan..Setelah ramadhan pergi,syawal ku jejak dgn penuh keindahan...Syawal ku raya dgn penuh keindahan dan pelbagai kenangan terindah dpt ku ciptakan...Bermula dgn mengunjungi sanak saudara di hari raya pertama dan dgn raya di rumah Gadis Special di hari raya kelima...Terkilan gak rasa tak dpt beraya di rumah Gadis Melayu Terakhir...Tp tak apa lah mungkin ada hikmahnya.

=Suka Duka Piala Malaysia=
Semalam aku mengikuti perkembangan bola sepak malaysia...Pelawanan bola sepak Piala Malaysia yg semakin sengit..Aku adalah peminat setia Bola sepak Terengganu...Jadi aku dpt dua keputusan yang mengembira dan menyedihkan aku...Gembira apabila melihat Pasukan T.Team yg semakin meningkat naik..Dimulakan dgn kekalahan 3-1 dgn Selangor...Kebangkitan 4-0 ketika meratap Perlis dan T.Team meneruskan rentak kemenangan dengan menjadi meratap pula Juara Liga Perdana Felda United...
Itu T.Team,lain pula dgn Abangnya Terengganu...Semalam tewas lagi,selepas tewas perlawanan pertama dgn Pahang 3-1,seri dgn Sabah 2-2 dan semalam kecundang dilaman sendiri kepada K.L 1-0...Aku sebenarnya tertanya-tanya kemana hilang penyudah berbisa Manaf Mamat dan Ashari Samsudin...Perancang tepat Jossep Kalang bersama Tengku Hazman...Ketepatan Sepakan prcuma Zairo Anuar Zalani...Benteng Kental Terengganu Marzuki Yusof dan Kekebalan Penjaga Gol Kebangsaan Sarbiniee Alawee...Apa pun Aku akan tetap menyokong pasukan Terengganu pada waktu Menang dan Kalah...
Bangkit Terengganu...Go T.Team Go..

=Harapan UPSR=
 Hari ini bermula Peperiksaan UPSR...Anak Terengganu akan memulakan serangan untuk terus mengekal kejayaan dalam UPSR...Aku dan Blog ini mengucapkan Selamat Berjuang untuk Wira Ganu dalam UPSR...Semoga akhir tahun nanti,sekali lagi Terengganu di umumkan Negeri Terbaik Dalam UPSR buat Kesepuluh Berturut-Turut...InsyaAllah...

2 ulasan:

  1. wah....ryer umah sper tu????

    BalasPadam
  2. NTFA ar liff..hahaha....NTFA hbt!!!!!!!!!!

    BalasPadam

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label