Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Isnin, 14 Julai 2014

Kenangan Sem 4..Harapan Sem 5

Sem 4 telah berlalu..pelbagai kenangan yang berlaku..kadang – kadang langsung aku tidak faham dengan apa yang berlaku..cabaran dan dugaan yang melanda aku sem ini..buat pertama kalinya aku down giler – giler..masalah hati dan perasaan akhirnya memberi aku hilang keyakinan..namun aku bersyukur dengan kawan – kawan aku yang akhir memberi aku tongkat untuk cuba bangkit semula.
Terima Kasih buat SUE kerana selalu memberi aku pandangan..Thanks buat ADDA yang tak putus – putus memberi aku sokongan semangat..juga buat Safiy dan Alif kerana selalu buat aku yakin untuk melangkah dalam kehidupan di UMK ini.
Dan istimewa buat seorang gadis yang aku gelarkan AREFAA..Terima Kasih kerana atas kebahagian yang pernah diberikan..jasa dan kenangan bersama akan terus jadi kenangan abadi selamanya..dan semoga persahabatan yang dibina akan terus berkekalan..walau apa jua keadaan yang berlaku..
Hari ini..aku mula mengerti bahawa segala yang berlaku ada hikmah dari Nya..segala cabaran dan dugaan sem 4 yang berlaku akan menjadi kenangan berharga bagi aku untuk melalui kehidupan di masa hadapan.

Semoga sem 5 yang akan membuka tirai September nanti akan memberi seribu kebahagian buat aku..pastinya aku mengharapkan kejayaan dalam Final Exam sebagai permulaan kebahagian di Sem 5 nanti..InsyaAllah..aku redha dengan apa yang berlaku..aku terima ketentuan dan kehebatan takdir Mu..dengan hati yang terbuka.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label