Iklan Terkini

Terbaik

Blog ini sangat

Jumaat, 23 Julai 2010

Anda sahabat terbaik....Tiada Tandingan...

Saat Aku Jatuh

Hari itu
Aku ada kenyakinan
Menempuh setiap dugaan mendatang
Kau selalu ada
Memberi sokongan semangat
Memberi harapan baru
Di saat aku jatuh...

Hari ini
Aku terkapar-kapar
Mencari semangat yang hilang
Mencari sisa harapan
Di saat kau tiada lagi di sisi
Di saat aku jatuh...

Sahabat
Hari ini jatuh lagi
Tiada siapa pedulikan aku
Aku cuba bangkit sendiri
Tapi dugaan silih berganti
Membuat aku tidak berdaya lagi
Tanpa ku sedar
Airmata ku mengalir
Di saat aku jatuh....

Sahabat
Hari ini
Di saat aku jatuh tersungkur
Kenangan bersamamu
Tiba-tiba bermain di fikiran ku
Airmata makin laju mengalir
Di saat aku jatuh...

Sahabatku
Terima kasih aku ucapkan
Sudi menjadi sahabat sekerdil aku
Sahabatku
Engkau sahabat terbaik
Yang pernah aku jumpa

Kini
Hanya tuhan..hanya Allah
Semangat dan harapan ku sandarkan
Kerana kau tiada lagi disisi
Kau kini dihatiku
Dulu..kini...selamenya...
Awok 3dinamik2006 anda sahabatku
Syed,fatin,muhsin,munirah
Dalam kenangan selamenye...



Sajak ini diciptakan khas untuk semua sahabat aku....di SKPM 1998-2003...di SMKPM 2004-2009...Khususnye sahabat ku di 1etika2004...2etika2005...3dinamik2006...4bestari2007...5bestari2008...dan...6bb2009..bereh..

Anda sahabat terbaik....Tiada tandingan...walau ke hujung dunia aku pergi...bereh boh.

1 ulasan:

anda dipersilakan buat kutukan..kutukan perlulah membina dan kutukan anda amat dihargai...

Label